• "" را در عنوان جستجو کن
  • "" را در ناشر جستجو کن
  • "" را در نوبت چاپ جستجو کن
  • "" را در رده سني جستجو کن
  • "" را در تيراژ جستجو کن
  • "" را در مولف جستجو کن
  • "" را در مترجم جستجو کن
  • "" را در سايز جستجو کن
  • "" را در سايز جستجو کن
  • "" را در سايز جستجو کن
  • "" را در سايز جستجو کن

سرویس ارسال اکسپرس

گروه محصولات
خبرخوان

اخبار

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد؛ محمد اله‌یاری گفت: فرآیند تكمیل ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران از امروز (چهارشنبه بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳) آغاز شد و تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ١٤٠٣) ادامه خواهد داشت.
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد. به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.
حتما برای کسانی که نمایشگاه کتاب را دوست دارند، برگزاری آن با ایده‌هایی که در ذهن‌شان است جذاب و دوست‌داشتنی می‌شود؛ نخستین رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراخوان داد و در بازه زمانی 11 روزه این نمایشگاه بیش از دو هزار ایده از شرکت‌کنندگان و خریداران کتاب دریافت شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین جلد از سری مجموعه «شخصیت های مانا» با محوریت زندگینامه مجتبی مینوی نوشته علی تقوی به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سگال» نوشته احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران به تازگی توسط نشر آداش منتشر و روانه بازار نشر شده است. قیومی در این اثر دغدغه خودش را به ترتیب با اولویت‌بندی بیان کرده است و دیدهای ممکنی که می‌توان به یک مسأله داشت را بررسی کرده و در نهایت دید خود را انتخاب و وارد فاز بعد شده است.
به گزارش قدس آنلاین، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت وگویی درباره مشخص شدن مکان برگزاری دوره پیش روی این رویداد فرهنگی گفت: برای انتخاب مکان برگزاری، بازدیدی از مجموعه «شهر آفتاب» و «مصلی امام خمینی (ره)» داشتیم؛ مصلی شرایط بهتری برای میزبانی دارد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ، محمد مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سایر اعضا نیز در این جلسه حضور دارند.
کتاب «رختکن بزرگ» نوشته رومن گاری با ترجمه میترا مرادی توسط نشر آده منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره محل برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: پس از بررسی و بازدید از گزینه‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه و ارائه گزارش به شورای سیاست‌گذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تصمیم این شورا، مصلی امام خمینی(ره) به عنوان محل برگزاری این دوره از نمایشگاه انتخاب شد.
بازار نشر ایران در آذر ماه امسال، افزایش ۳۰درصدی چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تجربه کرد. به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آمار موضوعی کتاب‌های ثبت شده در بانک اطلاعاتی خانه‌‌کتاب و ادبیات ایران نشان می‌دهد در آذر ماه ۱۴۰۲ در کشور ۲هزار و ۹۲ عنوان کتاب در موضوع کودک و نوجوان منتشر شده که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با هزار و ۶۱۳ عنوان افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. بر اساس این آمار در آذر ماه ۱۴۰۲ در کشور ۱۰هزار و ۳۳ عنوان کتاب از سوی هزار و ۳۷۹ ناشر وارد بازار کتاب شده است که مقایسه این آمار با آذر ماه سال گذشته حکایت از افزایش ۱۰درصدی در تعداد عناوین کتاب دارد. از مجموع کل کتاب‌های منتشر شده در این ماه ۷هزار و ۶ عنوان کتاب تالیفی و ۳هزار و ۲۷ عنوان کتاب ترجمه هستند. از مجموع کل کتاب‌های تالیفی، بیشترین کتاب‌ها به موضوعات کمک درسی، ادبیات، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی و دین اختصاص پیدا کرده و از موضوعات کودک و نوجوان، ادبیات، فلسفه و روانشناسی، علوم عملی و علوم اجتماعی بیشترین ترجمه صورت گرفته است. در موضوعات کودک و نوجوان، کمک درسی، ادبیات، علوم اجتماعی و علوم عملی بیشترین تعداد کتاب در آذر ماه سال جاری منتشر شده است.